Home Aktualności Kobiety na fali roku 2018 – Matylda Setlak, właścicielka All 4 Comms...

Kobiety na fali roku 2018 – Matylda Setlak, właścicielka All 4 Comms oraz współwłaścicielka ExcellenceVale

955
0
SHARE

Międzynarodowy Klub „Marka jest kobietą”, www.mjkorg.janwaski.stronazen.pl promuje i pokazuje wartościowe kobiety, pasjonatki życia z Polski i ze świata, które inspirują innych. Kobiety przedsiębiorcze, menedżerki, które naszym i Waszym zdaniem warto przedstawić szerszej publiczności, za ich charyzmę, profesjonalizm, ale przede wszystkim naturalną serdeczność, inspirowanie innych, otwarty umysł. Zwykłe, niezwykłe, które są wśród Was. Dyrektorki, właścicielki firm, ekspertki w swojej dziedzinie, prawdziwe pasjonatki życia. Jeśli Ty także należysz do nich lub znasz wyjątkową kobietę, której postawę warto docenić i przedstawić szerzej, napisz do nas! #

A jeśli szukasz wartościowych relacji i inspiracji, prowadzisz biznes i potrzebujesz wsparcia – przyłącz się do naszej wyjątkowej, ogólnopolskiej społeczności Kobiet na Fali i Klubu Marka jest kobietą. Napisz do nas: #

Matylda Setlak, właścicielka All 4 Comms oraz współwłaścicielka ExcellenceVale

Jeśli makijaż to…

W domu nie noszę makijażu, natomiast delikatny na co dzień, gdy wychodzę. Mocniejszy na większe okazje.

Ulubione buty…

Kobiece i wygodne jednocześnie. Raczej klasyczne, z domieszką seksapilu.

Mój zapach…

Orientalny, waniliowy, ciężki.

Spodnie czy sukienka…

Zdecydowanie sukienka.

W torebce mam zawsze…

Telefon, coś do czytania, książkę albo Kindle, szminkę, lusterko i karty debetowe.

W drodze do pracy (słucham/robię)…

Słucham książek na audible.

Pierwsza rzecz w pracy którą robię…

Sprawdzam pocztę i wiadomości na Messengerze.

Na moim biurku stoi…

Kubek z kawą z ekspresu ?.

Najbardziej w pracy lubię…

Kreatywność, różnorodność, pracę z ludźmi i to, że pomagam innym.

A do moich obowiązków należy…

All 4 Comms

  • Nadzorowanie kampanii komunikacyjnych wdrażanych przez mój zespól
  • Sprzedaż usług agencji
  • Planowanie działań komunikacyjnych dla potencjalnych i aktualnych klientów
  • Analizowanie finansowe prowadzonych działań

ExcellenceVale

Planowanie i monitorowanie działań komunikacyjnych dla marki oraz organizowanych wydarzeń

Planowanie produktów

Relacje z trenerami

Słowa, które najczęściej (nad)używam…

Kocham, ekscytujący, fun

W przerwie na lunch…

Sprawdzam Facebooka. Rozmawiam z ludźmi na Messengerze.

Śmieję się…

Dość często ostatnio.

Jeśli miałabym jedną SUPERMOC, to co by to było? (i do czego byś jej użyła?) 

Usunięcie ze świata wszystkich ludzi, którzy krzywdzą dzieci i kobiety.

Stawiam innym plusy za…

Zaangażowanie, inteligencję, pasję, uczciwość, odwagę, determinację, empatię i pomaganie innym.

Inni o mnie… 

Zaangażowana, zdeterminowana i pomocna.

W domu najczęściej…

Spędzam czas z dziećmi, czytam książki, trenuje siłowo z ciężarkami, oglądam videa rozwojowe.

Najprzyjemniej się czuję, mając na sobie…

Kobiece ubranie w którym wiem, że dobrze wyglądam.

Moje ulubione smaki…

Ostre, chińskie albo włoskie.

Moje podróże…

Najczęściej w ostatnich latach wybierałam Wyspy Kanaryjskie. Teraz czas na inne kierunki.

Aktywnie spędzam czas…

Trenując siłowo albo jeżdżąc na rowerze z dzieciakami. Zamierzam też poznać zumbę.

A o zdrowie dbam…

Coraz bardziej. Odżywiam się coraz lepiej, trenuje coraz częściej, jak również medytuje.

Mam słabość do…

Czerwonego wina wieczorem, po intensywnym dniu i rozmów na Messengerze.

Kto/co sprawia, że się uśmiecham?

Dzieciaki zdecydowanie. Nowy kontrakt z klientem agencji albo zamówienia biletów na nasze wydarzenia organizowane w ramach ExcellenceVale, które lądują w mojej skrzynce emailowej.

Moje wartości w życiu – na co dzień i w biznesie…

Miłość, Rozwój, Szczęście, Sukces, Rodzina, Zdrowie, Piękno. Kolejność nie celowa.

Odwaga w biznesie. Rozumiem ją tak, że…

Działam mimo leku. Wychodzę poza schemat.

Złote myśli i sentencje, które za mną chodzą…

Live like you mean it.

Gdybym mogła przenieść się w czasie i powiedzieć sobie, młodszej o 10-15 lat, w ważnych momentach swojego życia, dokonywanych wyborów, to co bym sobie powiedziała?

Idź za głosem serca.

Szanuj się.

Wszystko będzie dobrze.

Jesteś ok.

To, z czego jestem dumna to?

Z moich dzieci, Maximilian ma 6 lat, Gabriella 3 lata. Nie mogłyby być doskonalsze. Mądre, kochające, piękne i dobre. Mam nadzieje, że będą kiedyś dumne z mamusi. To mnie napędza.

A co potrafi podciąć skrzydła? Co może sprawić, że jesteś zrezygnowana? Zdarzają się takie sytuacje? I jak się z nich „podnosisz”?

Krytyka innych, ale coraz rzadziej. Poprzez rozmowę z innymi.

Czym jest dla mnie, jak rozumiem słowo sukces?

To moment, gdy realizujesz swoje zamierzenia (cele) i jesteś przy tym szczęśliwy.

Czym jest dla mnie, jak rozumiem słowo „profesjonalna marka osobista”?

To marka, która przynosi dokładnie takie konotacje mentalne i emocjonalne, które były zamierzone przez jej właściciela i jednocześnie takie, które przekładają się na sprzedaż.

W biznesie, jak w życiu, zawsze powinniśmy pamiętać / nigdy nie powinniśmy zapominać o tym, że…

Ludzkie życie i szczęście są najważniejsze. Wszystko inne jest drugorzędne.

Najważniejszym wydarzeniem w tym roku było/będzie dla mnie…

Kupno nowego domu dla mojej rodziny.

Pojawiające się szanse/sytuacje biznesowe (traktuje / podchodzę do nich…)?

Z ekscytacją.

Marzenia z dzieciństwa, czyli gdybym nie robiła dziś tego, co robię, pewnie…

Pisałabym książki albo była dziennikarzem. Ewentualnie, kiedyś może zostanę właścicielką salonów kosmetycznych.

Marzenie/cel/plan – te duże i małe, prywatny/zawodowy na ten rok…?

Kupić nowy dom. Zainwestować w nieruchomości w modelu crowdfundingowym, osiągnąć określone profity z obu firm. Napisać pierwszą książkę. Regularnie ćwiczyć i medytować. Zostać ekspertem / influencerem w zakresie komunikacji marketingowej w Polsce, marketingu etnicznego, kobiecego biznesu, łączenia biznesu i rodziny, Polonii w WB i rozwoju osobistego. Jechać na wakacje za granicę 5 razy min.

Matylda Setlak – mama 3 letniej Gabrielli i 6 letniego Maxa. Właścicielka agencji komunikacyjnej All 4 Comms oraz współwłaścicielka firmy z branży rozwojowej ExcellenceVale. Dotychczas wraz ze swoim zespołem zaplanowała i wdrożyła około 500 kampanii dla ponad 120 klientów, w tym marek takich jak: Tesco, Codemasters, DFDS, British Heart Foundation, MoneyGram, Western Union. Ma ponad 13 lat doświadczenie w różnych obszarach komunikacji marketingowej.  Jest absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej i historii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Aktualnie realizuje kampanie warte ponad 150,000 funtów na rok. Była konsultantem w kampaniach realizowanych dla brytyjskich departamentów rządowych albo realizowała takie kampanie ze swoim zespołem. Uwielbia się rozwiać, czytać książki, chodzić na szkolenia, zarządzać projektami. W 2015 roku została nominowana w konkursie „Wybitny Polak” w Anglii. W 2017 roku została zgłoszona do konkursu „BusinessWoman Roku”. W tym samym czasie otrzymała statuetkę w plebiscycie „Lwica Biznesu 2017” w kategorii Własny Biznes, organizowanym przez magazyn Law Business Quality. W tym samym roku została nominowana także do tytułu „Bizneswoman Roku” w kategorii Pomysł na biznes, w konkursie organizowanym przez Sukces Pisany Szminką i Deloitte. Jest współautorką książki „Biznesowe Inspiracje Polek”. Jeszcze o niej usłyszycie 😉

 


Witaj w ogólnopolskim, międzynarodowym Klubie Marka jest kobietą – Twoja silna strona kobiecości. Wspieramy siebie nawzajem i to przynosi owoce. Lokalnie, ogólnopolsko, międzynarodowo. Jeśli jesteś przedsiębiorczą, świadomą kobietą, prowadzisz własny biznes i/lub ciekawe projekty, serdecznie zapraszamy do Klubu Marka jest kobietą, to miejsce jest właśnie dla Ciebie:
 #
www.facebook.com/markajestkobieta
www.mjkorg.janwaski.stronazen.pl

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here