{"id":1606,"date":"2017-10-23T19:45:17","date_gmt":"2017-10-23T19:45:17","guid":{"rendered":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/?p=1606"},"modified":"2017-10-23T19:45:17","modified_gmt":"2017-10-23T19:45:17","slug":"sukces-w-naszych-rekach-oliwia-karolina-bartek-ethical-mano","status":"publish","type":"post","link":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/aktualnosci\/sukces-w-naszych-rekach-oliwia-karolina-bartek-ethical-mano\/","title":{"rendered":"Sukces w naszych r\u0119kach \u2013 Oliwia, Karolina, Bartek ETHICAL MANO"},"content":{"rendered":"

Zwykli niezwykli, pochodz\u0105 z najr\u00f3\u017cniejszych polskich miast i miasteczek. \u0141\u0105czy ich jedno. Maj\u0105 talent w swoich r\u0119kach, s\u0105 artystami, utalentowanymi marzycielami, kt\u00f3rzy wyra\u017caj\u0105 si\u0119 poprzez swoje niepowtarzalne prace hand-made, design, sztuk\u0119, mod\u0119. Coraz cz\u0119\u015bciej zdobywaj\u0105 serca tych, kt\u00f3rzy stawiaj\u0105 w \u017cyciu na oryginalno\u015b\u0107 i unikatowo\u015b\u0107. Tw\u00f3rcy hand-made, sztuki, mody, design, wyj\u0105tkowe kobiety \u2013 bo o nich mowa, tworz\u0105 co\u015b znacznie wa\u017cniejszego ni\u017c tylko rzeczy i przedmioty codziennego u\u017cytku. To w\u0142a\u015bnie takie osoby pragniemy przedstawia\u0107 wszystkim sympatykom r\u0119cznie wykonanej tw\u00f3rczo\u015bci. Na <\/strong>Zitolo.com<\/strong><\/em> razem tworzymy najwi\u0119ksz\u0105 spo\u0142eczno\u015b\u0107 mi\u0142o\u015bnik\u00f3w sztuki hand-made & design w Polsce, a serwis informacyjny Biznesnafali.pl, Marka jest kobiet\u0105 i ThinkBIG gor\u0105co Was w tym wspiera. Poznajmy bli\u017cej te wyj\u0105tkowe osoby<\/strong>.
\nhttp:\/\/zitolo.com\/pl <\/em><\/a>
\n
www.facebook.com\/ZitoloPolska\/<\/a><\/em><\/strong><\/p>\n

Dlaczego zacz\u0119\u0142am(-li\u015bmy) robi\u0107 to, co robimy?! <\/strong><\/p>\n

Oliwia<\/strong>: <\/strong>wszystko zacz\u0119\u0142o si\u0119 od podr\u00f3\u017cy do Ameryki Po\u0142udniowej. Razem z Karolin\u0105 zakocha\u0142y\u015bmy si\u0119 od pierwszego wejrzenia w Peru oraz lokalnej kulturze, szczeg\u00f3ln\u0105 uwag\u0119 zwr\u00f3ci\u0142y\u015bmy na tamtejsze tekstylia i tradycyjny spos\u00f3b ich produkcji. Wtedy po raz pierwszy zacz\u0119\u0142y\u015bmy si\u0119 zastanawia\u0107 nad za\u0142o\u017ceniem sklepu. Po powrocie my\u015bl o wsp\u00f3\u0142pracy z peruwia\u0144skimi spo\u0142eczno\u015bciami nie dawa\u0142y nam spokoju. Pojecha\u0142y\u015bmy tam ponownie. Tym razem ju\u017c nie w celach podr\u00f3\u017cniczych, ale z zamiarem zbudowania trwa\u0142ych relacji z producentami i stopniowego budowania wizerunku marki.<\/p>\n

Karolina<\/strong>: <\/strong>my\u015bl\u0119, \u017ce pomys\u0142 na zrobienie czego\u015b, co \u0142\u0105czy\u0142oby nasz\u0105 pasj\u0119 do podr\u00f3\u017cy oraz zainteresowania biznesowe tkwi\u0142 w nas ju\u017c od pocz\u0105tku studi\u00f3w \u2013 a mo\u017ce nawet wcze\u015bniej? Dla mnie biznes to co\u015b znacznie wi\u0119cej ni\u017c zysk dla przedsi\u0119biorcy, taka dzia\u0142alno\u015b\u0107 pozwala mie\u0107 realny wp\u0142yw na otoczenie oraz dba\u0107 szeroko poj\u0119te dobro spo\u0142eczne. Tworz\u0105c ethical MANO chcieliby\u015bmy udowodni\u0107, \u017ce spo\u0142ecznie odpowiedzialny model mo\u017ce dzia\u0142a\u0107 i zach\u0119ci\u0107 innych do pr\u00f3bowania swoich si\u0142 w tego typu inicjatywach.<\/p>\n

\"\"<\/p>\n

Nasz wyr\u00f3\u017cnik, czyli zdobywam(y) serca klient\u00f3w m.in. dzi\u0119ki temu, \u017ce?<\/strong><\/p>\n

Karolina<\/strong>: <\/strong>kierujemy si\u0119 zasad\u0105 \u201eGramy fair\u201d. D\u0105\u017cymy do tego, \u017ceby zapewnia\u0107 naszym pracownikom sta\u0142y doch\u00f3d oraz dobre warunki pracy. Osobi\u015bcie znamy naszych producent\u00f3w i zawsze p\u0142acimy im z g\u00f3ry pozwalaj\u0105c im na ograniczenie ryzyka dzia\u0142alno\u015bci. Ponadto staramy si\u0119 by\u0107 cz\u0119\u015bci\u0105 coraz bardziej popularnego nurt Slow Fashion, kt\u00f3ry zach\u0119ca do przemy\u015blanych zakup\u00f3w i nie wymieniania zawarto\u015bci szafy ka\u017cdego sezonu.<\/p>\n

Oliwia<\/strong>: <\/strong>wszystkie nasze produkty wytwarzane s\u0105 w lokalnych spo\u0142eczno\u015bciach \u2013 w przydomowych warsztatach. Wi\u0119kszo\u015b\u0107 z nich wytwarzana jest r\u0119cznie lub na ma\u0142ych maszynach dziewiarskich. My\u015bl\u0119, \u017ce sam fakt, \u017ce produkty pochodz\u0105 z Peru mo\u017ce by\u0107 interesuj\u0105cy dla wielu os\u00f3b poszukuj\u0105cych alternatywnego pochodzenia swoich ubra\u0144.<\/p>\n

Bartek<\/strong>: <\/strong>wydaje mi si\u0119 te\u017c, \u017ce, przynajmniej na tym pocz\u0105tkowym etapie, du\u017co znaczenia ma fakt, \u017ce jeste\u015bmy jeszcze studentami, a historia ca\u0142ego projektu jest bardzo ciekawa. W pierwszych dniach kampanii musieli\u015bmy polega\u0107 przede wszystkim na znajomych je\u015bli chodzi o promocj\u0119, potem przechodzi\u0142o to stopniowo do znajomych znajomych i, powolutku, dalej\u2026 Na pewno troch\u0119 pomog\u0142o nam to, \u017ce chcieli oni wesprze\u0107 osoby w podobnym wieku robi\u0105ce co\u015b nowego.<\/p>\n

Nasza marka, czyli czy jeste\u015bcie \u201efirm\u0105 rodzinn\u0105\u201d?! Je\u015bli tak, jak to wygl\u0105da w praktyce<\/strong><\/p>\n

Karolina<\/strong>: <\/strong>jeste\u015bmy tr\u00f3jk\u0105 dobrych przyjaci\u00f3\u0142, kt\u00f3rzy \u015bwietnie si\u0119 ze sob\u0105 dogaduj\u0105, maj\u0105 podobne priorytety i spojrzenie na \u015bwiat. Wsp\u00f3lna wizja przeplata si\u0119 z r\u00f3\u017cnymi umiej\u0119tno\u015bciami, kt\u00f3re posiadamy. Taka mieszanka pozwala na uwzgl\u0119dnienie r\u00f3\u017cnych perspektyw przy pokonywaniu kolejnych wyzwa\u0144.<\/p>\n

Oliwia<\/strong>: <\/strong>ka\u017cde z nas mieszka w innym kraju i z oczywistych wzgl\u0119d\u00f3w rodzi to pewne problemy. G\u0142\u00f3wnie je\u015bli chodzi o komunikacj\u0119. Mimo wszystko, staramy si\u0119 dostosowa\u0107 do swoich harmonogram\u00f3w i rozdziela\u0107 zadania zgodnie z umiej\u0119tno\u015bciami i dyspozycj\u0105 czasow\u0105.<\/p>\n

Bartek<\/strong>: <\/strong>cz\u0119sto trzeba dzia\u0142a\u0107 spontanicznie \u2013 gdy pojawia si\u0119 co\u015b pilnego, a osoba odpowiedzialna za dany obszar akurat siedzi na zaj\u0119ciach, szybko reaguje kto\u015b inny. Og\u00f3lnie rutyny jest w tym wszystkim bardzo ma\u0142o i to te\u017c zdecydowanie nam si\u0119 podoba.<\/p>\n

\"\" \"\" \"\" \"\"\u00a0 \"\" \"\"<\/p>\n

\"\"<\/strong><\/p>\n

Kim s\u0105, jacy s\u0105 nasi klienci, co mo\u017cemy o nich powiedzie\u0107?!<\/strong><\/p>\n

Oliwia<\/strong>: <\/strong>to wszystkie osoby, kt\u00f3re cho\u0107 przez chwil\u0119 zastanawia\u0142y si\u0119 nad tym, sk\u0105d pochodz\u0105 ich ubrania i w jakich warunkach zosta\u0142y wyprodukowane. D\u0105\u017cymy do tego, by by\u0107 jak najbardziej transparentni i poprzez publikowanie relacji video oraz artyku\u0142\u00f3w na blogu przekonywa\u0107 naszych klient\u00f3w o autentycznym pochodzeniu naszych tekstyli\u00f3w<\/p>\n

Karolina<\/strong>: <\/strong>to na pewno osoby, kt\u00f3re szukaj\u0105 alternatywy dla ubra\u0144 pochodz\u0105cych z sieci\u00f3wek. Osoby, kt\u00f3re ceni\u0105 sobie unikatowy styl i staranne wykonanie na pewno nie b\u0119d\u0105 zawiedzione po zakupie naszych produkt\u00f3w. Fani inkaskich wzor\u00f3w i peruwia\u0144skich inspiracji na pewno znajd\u0105 tutaj co\u015b dla siebie.<\/p>\n

Bartek<\/strong>: <\/strong>nasze produkty s\u0105 idealne dla zmar\u017aluch\u00f3w! Nie s\u0105 przesadnie grube, jednak dodatek we\u0142ny z alpaki sprawia, \u017ce s\u0105 niesamowicie ciep\u0142e i mi\u0142e w dotyku.<\/p>\n

W jakie inicjatywy, akcje, lubimy si\u0119 anga\u017cowa\u0107, z nasz\u0105 mark\u0105?! Co robimy, aby by\u0107 \u201ebli\u017cej\u201d naszych sympatyk\u00f3w, fan\u00f3w, klient\u00f3w?<\/strong><\/p>\n

Oliwia<\/strong>: uwielbiamy organizowa\u0107 konkursy na Facebooku, w kt\u00f3rych mo\u017cna wygra\u0107 nasze produkty. Zawsze staramy si\u0119 podej\u015b\u0107 kreatywnie do danego konkursu i wzbudzi\u0107 j\u0105 tak\u017ce u naszych fan\u00f3w.<\/p>\n

Bartek<\/strong>: w jednym z naszych ostatnich konkurs\u00f3w zapytali\u015bmy naszych fan\u00f3w o propozycj\u0119 nazwy dla naszego nowego szalika z we\u0142n\u0105 z alpaki. Propozycje by\u0142y najr\u00f3\u017cniejsze, najwi\u0119cej g\u0142os\u00f3w zebra\u0142a do\u015b\u0107 zaskakuj\u0105ca nazwa: \u201eSzalik ALPACACHINO\u201d. Mieli\u015bmy kup\u0119 \u015bmiechu organizuj\u0105c ten konkurs i my\u015bl\u0119, \u017ce nasi fani r\u00f3wnie\u017c \u015bwietnie si\u0119 bawili.<\/p>\n

Moje, nasze warto\u015bci w \u017cyciu \u2013 na co dzie\u0144 i w biznesie\u2026\u00a0 <\/strong><\/p>\n

Oliwia<\/strong>: staram si\u0119 \u017cy\u0107 w zgodzie ze sob\u0105 i mie\u0107 pozytywny wp\u0142yw na otoczenie. Brzmi to mo\u017ce do\u015b\u0107 og\u00f3lnie, ale takie warto\u015bci pozwalaj\u0105 mi na definiowanie przysz\u0142ych dzia\u0142a\u0144 i pomys\u0142\u00f3w i p\u00f3\u017aniejsze wprowadzanie ich w \u017cycie.<\/p>\n

Karolina<\/strong>: mieli\u015bmy po drodze sporo szcz\u0119\u015bcia, mi\u0119dzy innymi maj\u0105c mo\u017cliwo\u015b\u0107 studiowania za granic\u0105. Wierzymy, \u017ce to bardzo wa\u017cne, aby jak najlepiej wykorzysta\u0107 tak\u0105 szans\u0119, aby zrobi\u0107 co\u015b dobrego i podzieli\u0107 si\u0119 tym szcz\u0119\u015bciem z innymi lud\u017ami.<\/p>\n

Odwaga w biznesie. Rozumiem j\u0105 tak, \u017ce\u2026 <\/strong><\/p>\n

Oliwia<\/strong>: nie boj\u0119 si\u0119 pope\u0142nia\u0107 b\u0142\u0119d\u00f3w, bo naprawianie ich cz\u0119sto przynosi mi du\u017co wi\u0119cej satysfakcji i do\u015bwiadczenia ni\u017c budowanie czego\u015b perfekcyjnie od samego pocz\u0105tku.<\/p>\n

Bartek<\/strong>: dok\u0142adnie, czasem trzeba \u015bwiadomie sko\u0144czy\u0107 prac\u0119 nad dan\u0105 rzecz\u0105, nawet gdy wida\u0107, \u017ce jest ona daleka od idea\u0142u. W przeciwnym razie nie by\u0142oby czasu na robienie wszystkiego innego.<\/p>\n

Karolina<\/strong>: to zabrzmi banalnie, ale trzeba si\u0119 przem\u00f3c i zrobi\u0107 pierwszy krok, to zawsze najtrudniejsze!<\/p>\n

W pracy, relacjach zawodowych z innymi,\u00a0 nigdy nie powinni\u015bmy zapomina\u0107 o tym\u2026 \/ Zawsze powinni\u015bmy pami\u0119ta\u0107, \u017ce\u2026<\/strong><\/p>\n

Bartek<\/strong>: ka\u017cdy ma zupe\u0142nie inne podej\u015bcie do danego zagadnienia lub problemu, w wielu sprawach nie ma dobrej odpowiedzi. Cierpliwo\u015b\u0107, ch\u0119\u0107 s\u0142uchania innych oraz zastanawiania si\u0119 nad opiniami zupe\u0142nie r\u00f3\u017cnymi od naszych, daj\u0105 nowe mo\u017cliwo\u015bci nie tylko, aby w lepszy spos\u00f3b rozwi\u0105za\u0107 problem, ale przy okazji nauczy\u0107 si\u0119 czego\u015b nowego.<\/p>\n

\"\"<\/p>\n

Kiedy tworz\u0119, najwi\u0119ksz\u0105 satysfakcj\u0119 sprawia mi?<\/strong><\/p>\n

Oliwia<\/strong>: <\/strong>mo\u017cliwo\u015b\u0107 realnego dzia\u0142ania \u2013 obserwacji efekt\u00f3w moich dzia\u0142a\u0144 na konkretne osoby lub bieg wydarze\u0144.<\/p>\n

Inspiracje, czyli sk\u0105d przychodz\u0105, jak si\u0119 rodz\u0105, a kiedy ich brakuje?<\/strong><\/p>\n

Karolina<\/strong>: <\/strong>czasami wydaj\u0119 nam si\u0119, \u017ce ka\u017cdy z nas wie i zrobi wszystko najlepiej. Jednak na koniec dnia najfajniejsze pomys\u0142y przychodz\u0105 jako rezultat wsp\u00f3lnych rozm\u00f3w i burzy m\u00f3zg\u00f3w. Je\u015bli chodzi o inspiracje, to pojawiaj\u0105 si\u0119 znienacka \u2013 tak jak by\u0142o to w przypadku naszego pobytu w Cusco, w Peru. To po prostu zagra\u0142o od samego pocz\u0105tku.\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 <\/strong><\/p>\n

Kluczem do sukcesu \u201ebiznesu hand-made\u201d, moim zdaniem, jest?<\/strong><\/p>\n

Bartek<\/strong>: <\/strong>autentyczno\u015b\u0107 i historia stoj\u0105ca za produktami danego wytw\u00f3rcy. Warto te\u017c wyt\u0142umaczy\u0107, dlaczego dane produkty s\u0105 ciekaw\u0105 alternatyw\u0105 dla ubra\u0144 z sieci\u00f3wek i jaki wp\u0142yw maj\u0105 decyzje zakupowe na \u017cycie i prac\u0119 innych ludzi. Niecz\u0119sto mamy czas zastanowienia si\u0119 nad tym, a prowadzenie \u201ebiznesu hand-made\u201d to \u015bwietna okazja do przypomnienia swoim klientom, \u017ce za ka\u017cdym produktem stoi realna osoba, kt\u00f3ra go tworzy.<\/p>\n

Chcia\u0142(a)bym, aby nasze prace, kt\u00f3re tworzymy i podpisujemy si\u0119 pod nimi osobi\u015bcie, sta\u0142y si\u0119 \/ kojarzy\u0142y si\u0119 z \/ by\u0142y synonimem?<\/strong><\/p>\n

Oliwia<\/strong>: <\/strong>bardziej sprawiedliwego podej\u015bcia do pracy ludzkiej i traktowania go z pe\u0142nym szacunkiem bez wzgl\u0119du na miejsce pochodzenia kupowanych przez nas produkt\u00f3w.<\/p>\n

\u201ePromocja, promocja, promocja? Czyli co by si\u0119 przyda\u0142o (poza pieni\u0119dzmi), aby nasza marka sta\u0142a znana i silna?\u201d<\/strong><\/p>\n

Karolina<\/strong>: <\/strong>bardzo liczymy na dalsz\u0105 wsp\u00f3\u0142prac\u0119 z blogerami i osobami z bran\u017cy kreatywnej. Czytelnicy bardzo licz\u0105 si\u0119 z ich opini\u0105, podoba nam si\u0119 idea bezpo\u015bredniej i transparentnej komunikacji. Ale szukamy r\u00f3\u017cnych sposob\u00f3w dotarcia do naszych klient\u00f3w, st\u0105d r\u00f3wnie\u017c wzi\u0105\u0142 si\u0119 pomys\u0142 zorganizowania kampanii crowdfundingowej na platformie Polakpotrafi. Dzi\u0119ki temu w ciekawy spos\u00f3b opowiadamy o naszym pomy\u015ble i zach\u0119camy do wzi\u0119cia udzia\u0142u w przedsprzeda\u017cy naszych produkt\u00f3w, kt\u00f3re oferujemy w bardzo atrakcyjnych cenach. https:\/\/polakpotrafi.pl\/projekt\/ethical-mano<\/a><\/p>\n

\"\"<\/p>\n

Moje, nasze marzenie \/ cel \/ plan \u2013 te du\u017ce i ma\u0142e, na najbli\u017csze miesi\u0105ce?<\/strong><\/p>\n

Bartek<\/strong>: <\/strong>pomys\u0142\u00f3w na rozw\u00f3j mamy ca\u0142\u0105 mas\u0119, ale najwi\u0119kszym priorytetem jest teraz stworzenie funkcjonuj\u0105cego sklepu internetowego. W planach mamy r\u00f3wnie\u017c rozszerzanie naszej kolekcji o inne kraje \u2013 by\u0107 mo\u017ce podr\u00f3\u017c do Mongolii? W naszych marzeniach, odpowiedzialna konsumpcja sta\u0142aby si\u0119 w Polsce standardem i wi\u0119kszo\u015b\u0107 ludzi mia\u0142aby realny wyb\u00f3r tego, gdzie i w jakich warunkach produkowane s\u0105 jego ubrania.<\/p>\n

S\u0142owo dla wszystkich tw\u00f3rc\u00f3w sztuki hand-made & design, r\u0119kodzie\u0142a?<\/strong><\/p>\n

Oliwia<\/strong>: <\/strong>produkty hand-made i r\u0119kodzie\u0142o zyskuj\u0105 na popularno\u015bci ka\u017cdego roku. My\u015bl\u0119, \u017ce ka\u017cdy, kto przechodzi chwile zawahania powinien mie\u0107 to na uwadze i nie przestawa\u0107 robi\u0107 tego, co daje satysfakcje nie tylko jemu, ale tak\u017ce wszystkim osobom kupuj\u0105cym jego produkty.<\/p>\n

A dla naszych aktualnych i przysz\u0142ych mi\u0142o\u015bnik\u00f3w, sympatyk\u00f3w? Dlaczego warto postawi\u0107 na hand-made w og\u00f3le?<\/strong><\/p>\n

Karolina<\/strong>: <\/strong>przede wszystkim, \u017ceby by\u0107 bli\u017cej producent\u00f3w naszych ubra\u0144 czy akcesori\u00f3w. Zupe\u0142nie inaczej nosi si\u0119 ubrania, za kt\u00f3rymi stoi pewna historia i wiemy, \u017ce zosta\u0142y zrobione z pasj\u0105 lub by\u0142y wynikiem wieloletnich tradycji danego regionu.<\/p>\n

O nas, dla Was, czyli troje przyjaci\u00f3\u0142 z ethical MANO<\/strong><\/p>\n

Oliwia<\/strong>: Mimo, \u017ce zazwyczaj jest w podr\u00f3\u017cy na kolejny kraniec \u015bwiata, Oliwia chwilowo zatrzyma\u0142a si\u0119 w Mannheim, po kt\u00f3rym porusza si\u0119 na wielkim zielonym holendrze. Studenckie \u017cycie \u0142\u0105czy z odpowiedzialno\u015bci\u0105 za logistyczn\u0105 cz\u0119\u015b\u0107 ethical MANO. Dopracowuje r\u00f3wnie\u017c nasze produkty, czyli de facto dba o to, \u017ceby by\u0142o Wam ciep\u0142o! Jej najwi\u0119ksze hobby to zdecydowanie wielkie podr\u00f3\u017ce z ma\u0142ym bud\u017cetem.<\/p>\n

Karolina<\/strong>: Karolina niczego si\u0119 nie boi. Wydawa\u0142oby si\u0119, \u017ce chaotyczne ulice w Peru to jej naturalne \u015brodowisko, a producenci w Cuzco dwoj\u0105 si\u0119 i troj\u0105 by sprosta\u0107 jej oczekiwaniom. Uwielbia uczy\u0107 si\u0119 nowych rzeczy, dlatego bez wahania podj\u0119\u0142a si\u0119 wyzwania stworzenia naszej strony internetowej. Na co dzie\u0144 mieszka i studiuje w Londynie, gdzie opr\u00f3cz realizowania mn\u00f3stwa projekt\u00f3w znajduje czas na weekendowe wycieczki rowerowe.<\/p>\n

Bartek<\/strong>: Bartek jest oaz\u0105 spokoju, przy kt\u00f3rej wszystkie zmartwienia wydaj\u0105 si\u0119 by\u0107 du\u017co mniejsze. Studiuje w Mediolanie, ale chcia\u0142by po\u017cy\u0107 te\u017c w bardziej \u017cywym Neapolu. Opr\u00f3cz za\u0142atwiania miliona bie\u017c\u0105cych spraw, dba o wizerunek ethical MANO w mediach a dodatkowo jako dziennikarz z powo\u0142ania zajmuje si\u0119 pisaniem post\u00f3w na naszym blogu. Jego zdaniem w \u017cyciu najwa\u017cniejsze jest pozytywne nastawienie i \u015bwie\u017ce owoce.<\/p>\n

* * * * * * *<\/p>\n

Dzi\u0119kuj\u0119 za rozmow\u0119.<\/strong> Dla najwi\u0119kszej spo\u0142eczno\u015bci hand-made w Polsce, Zitolo.com, rozmow\u0119 poprowadzi\u0142 redaktor naczelny Biznesu na fali, za\u0142o\u017cyciel og\u00f3lnopolskiej spo\u0142eczno\u015bci Kobiet na fali, Jaros\u0142aw Wa\u015bkiewicz, prezes Klubu Marka jest kobiet\u0105 (www.facebook.com\/markajestkobieta<\/a>)<\/p>\n

* * * * * * *<\/p>\n

Je\u015bli nale\u017cysz do tw\u00f3rc\u00f3w sztuki hand-made, mody, r\u0119kodzie\u0142a, b\u0105d\u017a znasz takie osoby, napisz do nas: marketing@zitolo.com<\/strong><\/p>\n

http:\/\/zitolo.com\/pl <\/em><\/a>
\n
www.facebook.com\/ZitoloPolska\/<\/a><\/em>
\n<\/strong><\/p>\n

\"\"<\/div>\n
\"\"Witamy w og\u00f3lnopolskim, mi\u0119dzynarodowym Klubie Marka jest kobiet\u0105 \u2013 Twoja silna strona kobieco\u015bci.<\/strong><\/div>\n

Wspieramy siebie nawzajem i to przynosi owoce. Lokalnie, og\u00f3lnopolsko, mi\u0119dzynarodowo. Je\u015bli jeste\u015b przedsi\u0119biorcz\u0105, \u015bwiadom\u0105 kobiet\u0105, prowadzisz w\u0142asny biznes i\/lub ciekawe projekty, serdecznie zapraszamy do Klubu Marka jest kobiet\u0105, to miejsce jest w\u0142a\u015bnie dla Ciebie: redakcja@biznesnafali.pl<\/a><\/strong>
\n
www.mjkorg.janwaski.stronazen.pl<\/a><\/strong><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Zwykli niezwykli, pochodz\u0105 z najr\u00f3\u017cniejszych polskich miast i miasteczek. \u0141\u0105czy ich jedno. Maj\u0105 talent w swoich r\u0119kach, s\u0105 artystami, utalentowanymi marzycielami, kt\u00f3rzy wyra\u017caj\u0105 si\u0119 poprzez swoje niepowtarzalne prace hand-made, design, sztuk\u0119, mod\u0119. Coraz cz\u0119\u015bciej zdobywaj\u0105 serca tych, kt\u00f3rzy stawiaj\u0105 w \u017cyciu na oryginalno\u015b\u0107 i unikatowo\u015b\u0107. Tw\u00f3rcy hand-made, sztuki, mody, design, wyj\u0105tkowe kobiety \u2013 bo o […]<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":1607,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[5,7],"tags":[56,57,44],"_links":{"self":[{"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1606"}],"collection":[{"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1606"}],"version-history":[{"count":0,"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1606\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/1607"}],"wp:attachment":[{"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1606"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1606"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1606"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}