{"id":3223,"date":"2019-05-06T17:24:34","date_gmt":"2019-05-06T17:24:34","guid":{"rendered":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/?p=3223"},"modified":"2019-05-13T13:31:40","modified_gmt":"2019-05-13T13:31:40","slug":"od-wartosci-do-sukcesu-przywodztwo-w-czasach-przelomowych-markowa-debata-klubu-marka-jest-kobieta-businesswoman-club-i-portalu-biznesowego-biznesnafali-pl-15-05-2019","status":"publish","type":"post","link":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/aktualnosci\/od-wartosci-do-sukcesu-przywodztwo-w-czasach-przelomowych-markowa-debata-klubu-marka-jest-kobieta-businesswoman-club-i-portalu-biznesowego-biznesnafali-pl-15-05-2019\/","title":{"rendered":"Od warto\u015bci do sukcesu. Przyw\u00f3dztwo w czasach prze\u0142omowych. Markowa debata Klubu Marka jest kobiet\u0105 Businesswoman Club i portalu biznesowego Biznesnafali.pl, 15.05.2019"},"content":{"rendered":"\n
Inspiruj\u0105ce historie o warto\u015bciach do\u015bwiadczonych lider\u00f3w, kobiet sukcesu. O przyw\u00f3dztwie przez warto\u015bci, kt\u00f3re s\u0105  tak  samo  wa\u017cne  w  \u017cyciu  prywatnym,  jak  i  na  poziomie  przedsi\u0119biorstwa,  w kt\u00f3rym decyduj\u0105 o kszta\u0142towaniu jego kultury organizacyjnej, owocuj\u0105cej sukcesem rynkowym, dla cz\u0142owieka za\u015b s\u0105 g\u0142\u00f3wnym aspektem rozwoju osobowo\u015bci. Zapraszamy do cyklu spotka\u0144 i debat eksperckich klubu Marka jest kobiet\u0105 Businesswoman Club, pod patronatem medialnym Biznesu  na fali i partner\u00f3w. <\/strong>Najbli\u017csza debata odb\u0119dzie si\u0119 ju\u017c 15.05.2019 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Orbisu w Warszawie<\/strong><\/em><\/h5>\n\n\n\n

Po co si\u0119 spotykamy:<\/h1>\n\n\n\n

Inspiracj\u0105 dla spotkania i debaty jest nasz marcowy raport \u201eCzego pragn\u0105 kobiety roku 2019\u201d:<\/a><\/p>\n\n\n\n

http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/aktualnosci\/czego-pragna-kobiety-roku-2019-raport-marka-jest- kobieta\/<\/a><\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Poruszone tematy w wypowiedziach kobiet w\/w raportu: <\/h2>\n\n\n\n

O s\u0142owach, gestach intencjach\nczyli o szacunku i zaufaniu w biznesie.<\/p>\n\n\n\n

O partnerstwie w biznesie \u2013 co to\ndzisiaj oznacza dla kobiety biznesu, dla nas wszystkich? O maskach i\nprzyzwoleniu sobie na chwile szczero\u015bci ze sob\u0105.<\/p>\n\n\n\n

O dominacji w \u015bwiecie m\u0119\u017cczyzn,\nprzebijaniu szklanego sufitu (co w polityce i biznesie bywa czasami\nnierealne?).<\/p>\n\n\n\n

O niesolidarno\u015bci i rywalizacji\nkobiet z kobietami w drodze na szczyt.<\/p>\n\n\n\n

O os\u0142abianiu naszego wizerunku\nprzez niezdrow\u0105 rywalizacj\u0119 czy bojkocie warto\u015bci feminizmu. O\n(nie)umiej\u0119tno\u015bci odpuszczania.<\/p>\n\n\n\n

O dialogu wewn\u0119trznym a\nrzeczywisto\u015bci wok\u00f3\u0142 nas. Nasz \u2018wewn\u0119trzny teatr\u2019 wobec zewn\u0119trznego \u015bwiata?<\/p>\n\n\n\n

O prawie przyci\u0105gania.<\/p>\n\n\n\n

O sp\u00f3jno\u015bci wewn\u0119trznej. Czy\njeste\u015bmy na tyle odwa\u017cne, aby \u017cy\u0107 wed\u0142ug w\u0142asnych przekona\u0144? O potrzebie\nuwa\u017cno\u015bci \u2013 skupienia uwagi na naszych osobach, naszych potrzebach, naszych\nodczuciach i stanach emocjonalnych jak i os\u00f3b w najbli\u017cszym otoczeniu.<\/p>\n\n\n\n

O potrzebie akceptacji naszych\ndzia\u0142a\u0144 i wiary w ich celowo\u015b\u0107 oraz s\u0142uszno\u015b\u0107 przez najbli\u017csze otoczenie.<\/p>\n\n\n\n

O potrzebie kobiet do\nkszta\u0142towania narracji dla dobra przysz\u0142ych pokole\u0144, inspiracji i odwagi do\nposzukiwa\u0144 siebie, \u017cycia z pasj\u0105 i niepoddawania si\u0119.
<\/p>\n\n\n\n

Prowadz\u0105cy, moderator:<\/h1>\n\n\n\n

Jaros\u0142aw Wa\u015bkiewicz, redaktor\nnaczelny Biznesu na fali, prezes Klubu Marka jest kobiet\u0105 Businesswoman Club.<\/p>\n\n\n\n

Uczestnicy debaty:<\/h1>\n\n\n\n

KAMILA Gutowski, wsp\u00f3\u0142w\u0142a\u015bcicielka agencji pracy tymczasowej Skills Net
KAROLINA Karolczak, Partnership & Procurement Director Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.
IDA Kawka, Dyrektor Prudential
SYLWIA Koszela, Dyrektor ds. projekt\u00f3w w PREVAC, w\u0142a\u015bcicielka firmy szkoleniowej SOsimply.
MARIKA Krajniewska, w\u0142a\u015bcicielka wydawnictwa \u201ePapierowy Motyl\u201d
EMILIA Maraszek, Koordynator ds. Komunikacji Korporacyjnej, Biuro Prasowe Grupa Hotelowa Orbis.
KAMILLA Motacki (Daroszewska), Doradca | Konsultant | Coach ICI| Trener | Wellbeing Options\u00ae | Certyfikowany Konsultant Mindsonar\u00ae Mi\u0119dzynarodowy Trener Transforming Communication\u2122 Resolve Coaching\u2122
WERONIKA Nowakowska, w\u0142a\u015bciciel, Hint Media
EWA Stelmasiak, doradca firm ds. wellbeingu i dbania o pracownik\u00f3w, certyfikowany coach wellness i dbania o siebie, trenerka umiej\u0119tno\u015bci wellbeingowych dla lider\u00f3w, wsp\u00f3\u0142autorka pierwszej polskiej ksi\u0105\u017cki na temat wellbeingu w organizacji, badaczka, prelegentka na polskich i \u015bwiatowych konferencjach medycznych i biznesowych, pionierka wellness\/wellbeing w Polsce, od 2012 roku prowadzi The Wellness Institute.\u00a0
MONIKA Toczy\u0144ska, Prezes Zarz\u0105du, Kancelaria Audix Polska Sp. z o.o.<\/p>\n\n\n\n