Home Aktualności Pierwsze kroki wielkich marek – narodziny biznesu. Kasia Grabowska, FamilyTime.pl

Pierwsze kroki wielkich marek – narodziny biznesu. Kasia Grabowska, FamilyTime.pl

723
0
SHARE

Znane marki nierzadko swój początek mają w wielkich marzeniach i… skromnych warunkach powstania. Pomysł na własną markę może przynieść nie tylko radość z tworzenia, lecz także pieniądze. Przedsiębiorcze Polki mają wiele do zaoferowania i coraz odważniej wchodzę w rynek, na swoich zasadach, „na swoim”. Czy możemy już mówić o modzie na pracę z pasji? Jak rodziły się dziś szeroko rozpoznawane firmy? Kto zaczął w garażu, a kto w salonie własnego domu? A jaka jest Twoja historia? Napisz do nas: #

Norman Vincent Peale, znany amerykański kaznodzieja i głosiciel teorii pozytywnego myślenia mówił: „Puste kieszenie nigdy nie powstrzymywały nikogo przed podjęciem działania. Mogą to zrobić tylko puste głowy i puste serca”. Patrząc na historie biznesowe niektórych znanych dziś na całym świecie firm, twierdzenie Peale’a ma w sobie więcej niż ziarno prawdy.

Portal praktyków biznesu Biznesnafali.pl i klub Marka jest kobietą Businesswoman Club zaprasza kobiety do ogólnopolskiej kampanii: „Kobiety za stery, kobiety na start – bo najlepszą marką jesteś Ty”, promujące odwagę i przedsiębiorczość Polek, narodziny ich biznesu, w całym kraju.

A jaka jest Twoja historia? Napisz do nas: #

Kasia Grabowska
#

foto: Izabela Demkowicz

Kasia Grabowska, FamilyTime.pl

Odważyłam się…

poszukać swojego zawodowego miejsca na ziemi, przez połączenie hobby i czasu spędzanego z rodziną, który jest dla mnie bardzo ważny. Tak powstał portal Familytime.pl, gdzie wraz z mężem i synkiem inspirujemy do budowania rodzinnych więzi poprzez wspólne odkrywanie świata.

A jak się to wszystko zaczęło? Zaczęło się od tego, że regularnie co piątek wieczorem siadaliśmy z Pawłem – moim mężem przed komputerem i szukaliśmy wydarzeń dla dzieci w Trójmieście. Nie wiedzieliśmy, gdzie możemy iść, by aktywnie spędzić czas Oskarem – naszym dwuipółletnim synkiem (to był 2016 rok). Ostatecznie przekonaliśmy się, że możliwości i wydarzeń jest dużo, ale nie znaleźliśmy miejsca, w którym zgromadzone są wszystkie te informacje. Pewnego dnia Paweł zaproponował, abym hobbistycznie zaczęła prowadzić profil na Facebooku, na którym będę opisywać miejsca i wydarzenia warte odwiedzenia z dziećmi. Miałam wtedy więcej czasu, ponieważ byłam w trakcie szukania pracy i to był dobry moment, by zacząć coś nowego.

Na początku opisywałam wydarzenia z myślą głównie o znajomych. Po to, by zobaczyli, co się dzieje w Trójmieście, sprawdzali, gdzie się wybieramy i dołączali do wycieczek. Nasz profil na Facebooku stawał się co raz bardziej popularny i w pewnym momencie musiałam podjąć decyzję, czy wciąż szukać pracy, czy zająć się rozwojem tego projektu. Przy wsparciu Pawła, podjęłam decyzję, aby zawodowo rozwijać Familytime.pl.

Odwaga w biznesie. Dla mnie, w moim przekonaniu, odczuciu, to…

dojrzałość w podejmowaniu ważnych decyzji. Odwaga w biznesie to robienie tego, czego się pragnie. Odwaga w biznesie, to szukanie nieszablonowych rozwiązań.

Czego możemy ci życzyć, sobie życzysz, na ten rok i dłużej…?

Aby Familytime.pl nadal dynamicznie się rozwijał, a wraz z nim rosła rodzinna społeczność, która lubi aktywnie spędzać czas.

A czego życzysz tym, którzy zastanawiają się dziś nad podobnym krokiem, jak Ty?

Życzę im, aby znaleźli swoje szczęśliwe miejsce na zawodowej drodze, aby odważyli się spróbować nowych rzeczy i wytrwali w poszukiwaniu tego, co da im radość i satysfakcję. 

A jaka jest Twoja historia? Napisz do nas: #

Klub Marka jest kobietą Businesswoman Club – poznaj nas bliżej, przyłącz się:
https://www.markajestkobieta.pl/klub/
https://www.markajestkobieta.pl/przylacz-sie/

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here