{"id":554,"date":"2015-12-29T20:56:47","date_gmt":"2015-12-29T20:56:47","guid":{"rendered":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/?p=554"},"modified":"2015-12-29T21:00:41","modified_gmt":"2015-12-29T21:00:41","slug":"markowy-konkurs-sprzedaz-tylko-sprawdzone-techniki-wygraj-ksiazke","status":"publish","type":"post","link":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/polecamy-wydarzenia\/markowy-konkurs-sprzedaz-tylko-sprawdzone-techniki-wygraj-ksiazke\/","title":{"rendered":"Markowy konkurs: “Sprzeda\u017c. Tylko sprawdzone techniki”. Wygraj ksi\u0105\u017ck\u0119"},"content":{"rendered":"
Sprzeda\u017c. Tylko sprawdzone techniki. Wyeliminuj b\u0142\u0119dy i zostaw konkurencj\u0119 w tyle! Poznaj innowacyjne podej\u015bcie do sprzeda\u017cy i dowiedz si\u0119, jak odwr\u00f3ci\u0107 zasady sprzeda\u017cowej gry, by osi\u0105gn\u0105\u0107 maksymalny rezultat! Autor: Izabela Krejca-Pawski. Data wydania: pa\u017adziernik 2015. Wydawnictwo Samo Sedno<\/a><\/span><\/strong><\/span><\/p>\n Wygraj ksi\u0105\u017ck\u0119 z Biznesnafali i wydawnictwem Samo Sedno. Konkurs rusza 5 stycznia 2016 roku.\u00a0Pytanie konkursowe brzmi:<\/strong><\/span>\u00a0napisz nam, w czym w\u0142a\u015bnie Tobie, w jakich dzia\u0142aniach, osobistych b\u0105d\u017a zawodowych, mo\u017ce konkretnie pom\u00f3c w\u0142a\u015bnie ta ksi\u0105\u017cka?<\/em>\u00a0Na Wasze odpowiedzi czekamy pod adresem\u00a0redakcja@biznesnafali.pl<\/a><\/span>\u00a0Spo\u015br\u00f3d najciekawszych odpowiedzi, pod koniec tego tygodnia, nagrodzimy zwyci\u0119zc\u0119.<\/span><\/p>\n Dzi\u0119ki ksi\u0105\u017cce<\/strong><\/span> zaczniesz wykorzystywa\u0107 r\u00f3\u017cnorodne strategie sprzeda\u017cy, aby maksymalnie skoncentrowa\u0107 si\u0119 na kliencie. Nauczysz si\u0119 tworzy\u0107 szczeg\u00f3\u0142owy profil klienta i unikaln\u0105 ofert\u0119 dostosowan\u0105 do jego potrzeb. Poznasz najlepsze praktyki budowania silnych relacji biznesowych. Przygotujesz prezentacje, kt\u00f3re sprzedadz\u0105 za ciebie. Dowiesz si\u0119 r\u00f3wnie\u017c, jak radzi\u0107 sobie z obiekcjami klient\u00f3w i reagowa\u0107 na reklamacje, jak pomy\u015blnie zamyka\u0107 sprzeda\u017c i podtrzymywa\u0107 relacje po sprzeda\u017cy.<\/span><\/p>\n Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?<\/strong><\/span> Izabela Krejca-Pawski<\/strong> <\/span>\u2013 szef firmy IKP Szkolenia, certyfikowany trener sprzeda\u017cy, praktyk biznesu z 14-letnim do\u015bwiadczeniem. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzeda\u017cy i profesjonalnej obs\u0142ugi klient\u00f3w. Stworzy\u0142a program podnoszenia wynik\u00f3w sprzeda\u017cowych dost\u0119pny na stronie www.izakrejcapawski.pl<\/a><\/span><\/span><\/p>\n Spis tre\u015bci<\/strong><\/span> CZ\u0118\u015a\u0106 1. MOCNY SPRZEDA\u017bOWY START<\/strong><\/span><\/p>\n 1. Odwr\u00f3\u0107 zasady sprzeda\u017cowej gry<\/span> 2. Zosta\u0144 najlepszym handlowcem w\b firmie<\/span> 3. Zarz\u0105dzaj czasem sprzeda\u017cy<\/span> CZ\u0118\u015a\u0106 2. SPRZEDA\u017b DZI\u0118KI RELACJOM<\/strong><\/span><\/p>\n 4. Wykorzystaj telefon do sprzeda\u017cy<\/span> 5. Stw\u00f3rz siln\u0105 relacj\u0119 biznesow\u0105<\/span> 6. Prezentacje, kt\u00f3re sprzedaj\u0105 za ciebie<\/span> CZ\u0118\u015a\u0106 3. TRUDNE SYTUACJE W SPRZEDA\u017bY<\/strong><\/span><\/p>\n 7. Prze\u0142am obiekcje i \bzastrze\u017cenia<\/span> 8. Cena jako kryterium wyboru<\/span> 9. Negocjacyjne chwyty klient\u00f3w<\/span> 10. Pozyskaj klient\u00f3w konkurencji<\/span> CZ\u0118\u015a\u0106 4. PIERWSZA SPRZEDA\u017b Z WIELU<\/strong><\/span><\/p>\n 11. Skutecznie zamykaj sprzeda\u017c<\/span> 12. Buduj relacje po sprzeda\u017cy<\/span> Zako\u0144czenie, czyli koniec jest pocz\u0105tkiem<\/span> Bibliografia<\/span><\/p>\n Wygraj ksi\u0105\u017ck\u0119 z Biznesnafali i wydawnictwem<\/span> Samo Sedno<\/a><\/span><\/strong>. Konkurs rusza 5 stycznia 2016 roku.<\/span> A ju\u017c za tydzie\u0144, kolejny konkurs ksi\u0105\u017ckowy z nowo\u015bciami wydawnictwa Samo Sedno! Serdecznie zapraszamy<\/span><\/strong><\/span><\/p>\n \n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Sprzeda\u017c. Tylko sprawdzone techniki. Wyeliminuj b\u0142\u0119dy i zostaw konkurencj\u0119 w tyle! Poznaj innowacyjne podej\u015bcie do sprzeda\u017cy i dowiedz si\u0119, jak odwr\u00f3ci\u0107 zasady sprzeda\u017cowej gry, by osi\u0105gn\u0105\u0107 maksymalny rezultat! Autor: Izabela Krejca-Pawski. Data wydania: pa\u017adziernik 2015. Wydawnictwo Samo Sedno Wygraj ksi\u0105\u017ck\u0119 z Biznesnafali i wydawnictwem Samo Sedno. Konkurs rusza 5 stycznia 2016 roku.\u00a0Pytanie konkursowe brzmi:\u00a0napisz nam, […]<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":555,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[15,13],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/554"}],"collection":[{"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=554"}],"version-history":[{"count":0,"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/554\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/555"}],"wp:attachment":[{"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=554"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=554"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"http:\/\/www.markajestkobieta.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=554"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}
\n– prezentuje skuteczne i sprawdzone w praktyce strategie, techniki oraz narz\u0119dzia mo\u017cliwe do wykorzystania w polskich realiach<\/span>
\n– proponuje \u015bwiadome i odpowiedzialne podej\u015bcie do budowania d\u0142ugofalowych relacji z klientami<\/span>
\n– podpowiada, jak sprzedawa\u0107 lepiej i wi\u0119cej bez uciekania si\u0119 do nieuczciwych manipulacji i sztuczek<\/span>
\n– odpowiada na pytania najcz\u0119\u015bciej zadawane przez handlowc\u00f3w, kierownik\u00f3w, konsultant\u00f3w i mened\u017cer\u00f3w podczas szkole\u0144 i warsztat\u00f3w<\/span><\/p>\n<\/span><\/span><\/p>\n
\nWst\u0119p<\/strong><\/span><\/p>\n
\nPostaw klienta na pierwszym miejscu<\/span>
\nZapomnij o produkcie<\/span>
\nDwa podej\u015bcia do sprzeda\u017cy<\/span>
\nStw\u00f3rz szczeg\u00f3\u0142owy profil klienta<\/span>
\nSprzedawaj tylko wybranym<\/span>
\nWejd\u017a w \u015bwiat klienta<\/span>
\nPi\u0119\u0107 wym\u00f3wek, kt\u00f3re mog\u0105 stan\u0105\u0107 ci na drodze<\/span>
\nM\u00f3w j\u0119zykiem klienta<\/span>
\nAutentyczno\u015b\u0107 to nowa autoprezentacja<\/span><\/p>\n
\nOkre\u015bl, co ci\u0119 nap\u0119dza<\/span>
\nOsi\u0105galny, realny cel<\/span>
\nWyznacz ekscytuj\u0105cy cel<\/span>
\nKorzystaj z zasob\u00f3w internetowych<\/span>
\nPrzywr\u00f3\u0107 sobie energi\u0119 w trzy minuty<\/span>
\nWykorzystaj moc sekretu<\/span>
\nPodnie\u015b poziom satysfakcji<\/span>
\nPodejmij wyzwanie sprzeda\u017cowe<\/span>
\nProwad\u017a dziennik sukcesu<\/span><\/p>\n
\nSumiennie zaplanuj sukces<\/span>
\nZrealizuj kwartalny plan<\/span>
\nZadaj sobie w\u0142a\u015bciwe pytanie<\/span>
\nMierz dzia\u0142ania, aby je poprawi\u0107<\/span>
\nOkre\u015bl swoje liczby<\/span>
\nStw\u00f3rz plan aktywnego dnia<\/span><\/p>\n
\nPierwsza minuta rozmowy \u2013 dwa podstawowe b\u0142\u0119dy<\/span>
\nZbyt szybko sprzedajesz<\/span>
\nNiew\u0142a\u015bciwie pytasz o czas<\/span>
\nUnikaj b\u0142\u0119d\u00f3w na pocz\u0105tku rozmowy<\/span>
\nRozpoczynaj zdaniami za milion dolar\u00f3w<\/span>
\nHaki na zimne telefony<\/span>
\nHaki na ciep\u0142e telefony<\/span>
\nUmawiaj wi\u0119cej spotka\u0144<\/span>
\nDwie strategie umawiania spotka\u0144<\/span><\/p>\n
\nUnikaj b\u0142\u0119d\u00f3w w budowaniu relacji<\/span>
\nPozyskaj zaufanie w 12 krokach<\/span>
\nZadawaj strategiczne pytania sprzeda\u017cowe<\/span>
\nTechnika magicznego pytania<\/span>
\nPytania odkrywaj\u0105ce problemy<\/span>
\nZachowaj kontrol\u0119 w rozmowie<\/span>
\nPrzekonuj, s\u0142uchaj\u0105c<\/span>
\nZwalcz syndrom \u201eucha \u017cyczeniowego\u201d<\/span><\/p>\n
\nNie czytaj firmowego folderu<\/span>
\nPorzu\u0107 zu\u017cyte standardy<\/span>
\nNie m\u00f3w tego co wszyscy<\/span>
\nM\u00f3w tak jak klient<\/span>
\nPrezentuj w mocny spos\u00f3b<\/span>
\nOpowiadaj historie, kt\u00f3re sprzedaj\u0105<\/span>
\nPrzygotuj si\u0119, aby improwizowa\u0107<\/span>
\nZadawaj pytania sprzedaj\u0105ce<\/span>
\nDaj si\u0119 przekona\u0107 klientowi<\/span><\/p>\n
\nPoznaj przyczyny obiekcji<\/span>
\nUnikaj b\u0142\u0119dnych reakcji<\/span>
\nDziewi\u0119\u0107 najcz\u0119stszych obiekcji klient\u00f3w<\/span>
\nNie dr\u0105\u017c powod\u00f3w odmowy<\/span>
\nTrzy skuteczne sposoby na obiekcje<\/span>
\nMetoda coachingowa, czyli o co chodzi<\/span>
\nMetoda perswazyjna, czyli moc s\u0142\u00f3w<\/span>
\nMetoda \u201ezapobiegaj, zamiast leczy\u0107\u201d<\/span>
\nOpracuj sprzeda\u017cowy \u201eargumenter\u201d<\/span><\/p>\n
\nSprzedawaj mimo ceny<\/span>
\nOkre\u015bl cen\u0119, koszt i warto\u015b\u0107<\/span>
\nRozpracuj kryterium ceny<\/span>
\nObud\u017a emocje klienta B2B<\/span>
\n\u015amia\u0142o rozmawiaj o pieni\u0105dzach<\/span>
\nStosuj najlepsze praktyki<\/span>
\nPoznaj z\u0142ote zasady prezentowania ceny<\/span>
\nKilka cenowych podpowiedzi<\/span><\/p>\n
\nMinimalizuj ust\u0119pstwa cenowe<\/span>
\nZasada nierozerwalnego po\u0142\u0105czenia<\/span>
\nTechnika trzech wariant\u00f3w<\/span>
\nZasady czynienia ust\u0119pstw cenowych<\/span>
\nPrzejrzyj strategie kupuj\u0105cych<\/span>
\nSiedem brudnych chwyt\u00f3w<\/span>
\nCztery zagrywki klient\u00f3w<\/span>
\nStw\u00f3rz sw\u00f3j negocjacyjny kodeks<\/span><\/p>\n
\nPracuj z klientami konkurencji<\/span>
\nTrzy powody, dlaczego warto<\/span>
\nOdzyskaj utraconych klient\u00f3w<\/span>
\n\u015aled\u017a powody odej\u015bcia<\/span>
\nStrategia odzyskiwania klient\u00f3w<\/span>
\nZapobiegaj utracie klient\u00f3w<\/span><\/p>\n
\nPrze\u0142am swoj\u0105 niepewno\u015b\u0107<\/span>
\nSprawd\u017a w\u0142asn\u0105 gotowo\u015b\u0107<\/span>
\nDoprowadzaj klienta do zamkni\u0119cia na \u201etak\u201d<\/span>
\nSze\u015b\u0107 powod\u00f3w pora\u017cki<\/span>
\nSprzedawaj w celu zamkni\u0119cia<\/span>
\nWykorzystaj metod\u0119 relacyjn\u0105<\/span>
\nZamykaj sprzeda\u017c mimo obiekcji<\/span>
\nWezwij klienta do dzia\u0142ania<\/span><\/p>\n
\nZako\u0144cz sprzeda\u017c now\u0105 sprzeda\u017c\u0105<\/span>
\nCztery kroki do wspania\u0142ych referencji<\/span>
\nStaw czo\u0142a niespe\u0142nionym obietnicom<\/span>
\nOce\u0144 podej\u015bcie w firmie<\/span>
\nTraktuj zastrze\u017cenia jak szanse<\/span>
\nReaguj na reklamacje i skargi<\/span>
\nPisemne i e-mailowe reklamacje<\/span>
\nOdrzucanie reklamacji w o\u015bmiu krokach<\/span>
\nKilka podpowiedzi na trudne sytuacje<\/span><\/p>\n
\nRozwijaj umiej\u0119tno\u015bci na szkoleniach<\/span>
\nPodejmij sprzeda\u017cowe wyzwanie<\/span>
\nPoznaj r\u00f3\u017cne systemy sprzeda\u017cowe<\/span>
\nDo\u0142\u0105cz do sprzeda\u017cowej spo\u0142eczno\u015bci<\/span><\/p>\n
\nPytanie konkursowe brzmi:<\/span><\/strong><\/span> napisz nam, w czym w\u0142a\u015bnie Tobie, w jakich dzia\u0142aniach, osobistych b\u0105d\u017a zawodowych, mo\u017ce konkretnie pom\u00f3c w\u0142a\u015bnie ta ksi\u0105\u017cka?<\/em> Na Wasze odpowiedzi czekamy pod adresem redakcja@biznesnafali.pl<\/a><\/span> Spo\u015br\u00f3d najciekawszych odpowiedzi, pod koniec tego tygodnia, nagrodzimy zwyci\u0119zc\u0119.<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/strong><\/span><\/p>\n