Home Aktualności Biblioteka markowych inspiracji: o relacji rozumu i emocji

Biblioteka markowych inspiracji: o relacji rozumu i emocji

131
0
SHARE
„Używaj emocji, aby napędzić się do działania, ale ufaj rozumowi, bo to on wyciągnie Cię z tarapatów.” Pojawił się nowy numer dwumiesięcznika HARMONIA, a w nim artykuł Pani Olgi Malinowskiej – Jaźwickiej, właścicielki BE MORE Agencji Kreatywnej o relacji rozumu i emocji.
  • Nie emocjonuj się!
  • On jest taki emocjonalny.
  • Panuj nad emocjami!

W naszej kulturze emocje mają raczej czarny PR. Ale czy zasłużenie? Czy przepuszczanie informacji przez filtr emocji może być opcjonalne, czy jest konieczne?

Po więcej informacji na temat wykorzystania potęgi psychologii w reklamie zapraszamy do lektury bieżacego wydania magazynu HARMONIA 🤓🗞☕️

Sam artykuł Pani Olgi Malinowskiej – Jaźwickiej możecie pobrać również tutaj:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here