Home Aktualności „Marka jest kobietą” zaprasza na wrześniowe, wyjątkowe, klubowe spotkanie do EXPO XXI...

„Marka jest kobietą” zaprasza na wrześniowe, wyjątkowe, klubowe spotkanie do EXPO XXI Warszawa

2712
0
SHARE

„Marka jest kobietą” zaprasza na wrześniowe, wyjątkowe, klubowe spotkanie w EXPO XXI Warszawa, pod tytułem: „Realizacja celów długoterminowych w zmieniającym się otoczeniu” – czyli o tym jak realizować swoje cele długoterminowe i cieszyć się każdym dniem pomimo wyzwań codziennego dnia” 21 września 2015r., godzina 18:00, EXPO XXI Warszawa

„Marka jest kobietą”, ogólnopolska inicjatywa oraz Klub, stworzony z myślą o przedsiębiorczych kobietach szukających inspiracji w życiu zawodowym i osobistym, powraca po wakacjach ze zdwojoną siłą do stolicy. Już 21 września br. w EXPO XXI Warszawa odbędzie się wyjątkowy wieczór i spotkanie z udziałem mecenasa Piotra Schramma i Karoliny Karolczak. Spotkanie będzie miało formę debaty prowadzonej przez Jarosława Waśkiewicza, redaktora naczelnego Biznesnafali.pl, podczas której o swoich doświadczeniach związanych z realizacją celów zawodowych, oraz poszukiwaniu równowagi pomiędzy wyzwaniami codzienności realizacją marzeń i pragnień, opowiedzą dwie silne, przedsiębiorcze i charyzmatyczne osoby:

Karolina Karolczak – członkini elitarnego jury “Rady Marek Superbrands 2015/16”, członkini Kapituły Sędziowskiej Polish National Sales Awards, członkini kapituły Dyrektor Marketingu Roku. Na co dzień Dyrektor Marketingu Handlowego Agros Nova SA, lidera branży, gdzie odpowiada za działania trade marketingowe wszystkich linii produktowych takich marek jak, Kotlin, Krakus, Łowicz.  Prelegentka wielu konferencji poświęconych marketingowi i sprzedaży, coach, wykładowca Silesian International Business School, autorka publikacji branżowych. W Agros Nova SA współtworzy politykę handlową i strategię sprzedaży, posiada 15-letnie doświadczenie, które zdobywała pracując dla Levi Strasuss, Sephora,  FoodCare, BIC gdzie odpowiadała za tworzenie i implementowanie strategii marketingowej 360°, współtworzenie strategii przedsiębiorstwa m.in. na rynkach wschodnich. Posiada rozległe kompetencje obejmujące takie obszary jak: merchandising, category management, trade marketing, shopper marketing, operational development, sales activities, sales strategy. Prywatnie uwielbiająca gotować, pasjonatka sportu, ceniąca dobrą muzykę, ciekawą książkę dziewczyna ze Śląska. Każdego dnia swoim postępowaniem pokazuje że pozytywna energia, szacunek, pokora to recepta na udany dzień.

Piotr Schramm – człowiek czynu i walki, starań i pewności. Pewien sensu podejmowanych wyzwań i dróg. Pewien, że przegrać może tylko ten kto się podda. Pewien, że „zwycięstwo to decyzja”. Adwokat i wieloletni Partner w Kancelarii GESSEL, jednej z wiodących kancelarii prawnych. Wieloletni ekspert, komentator i gość licznych stacji oraz materiałów telewizyjnych i radiowych (między innymi w: TVN, TVN 24, TVN24 Biznes i Świat, Polsat, Polsat News, TVP 1, TVP 2, TVP Info, TV Biznes, RMF, ESKA, Radio Zet, Onet, Wirtualna Polska, Polskie Radio) związanych z tematyką prawną oraz zagadnieniami prawa polskiego oraz prawa międzynarodowego. Pracuje m.in. według zasady mówiącej, że „sukces podejmowanych działań jest mierzony ilością poświęcanego im czasu.” Prywatnie – nie przyjmuje, że można byłoby się poddać. Że można byłoby przestać się uczyć. Że można byłoby zatrzymać proces samo-doskonalenia. Pasjonat sportów walki, wspinania zimowego, motocykli, biegów surwiwalowych. Pasjonat życia. Pewien, że wszystko zależy od nas samych. Dbający o wspomnienia. Ceniący dobrych, silnych a jednocześnie pokornych ludzi. Pewny, że w życiu nie ma „trochę”, że nie ma „na chwilę”, że w życiu „coś jest, albo czegoś nie ma”. Filozofia jednostek specjalnych, taktyka i budowanie motywacji, braterstwa i siły jest bardzo bliska drodze jego życia. Do ostatniego dnia.

„Marka jest kobietą” to dziś ogólnopolska społeczność wyjątkowych „kobiet na fali” oraz Klub „Marka jest kobietą – Twoja silna strona kobiecości”. W ramach cyklicznych spotkań w kilkunastu miastach w Polsce oraz całorocznej aktywności Klubu, jego członkowie mogą współpracować, dzielić się wiedzą i doświadczeniem oraz czerpać pozytywną energię ze wspólnego działania, zawodowo i prywatnie. Tematyka spotkań i dyskusji obejmuje zagadnienia z obszaru zarządzania, budowania marki własnej i biznesowej oraz rozwoju osobistego. Kobiety stanowią ponad połowę naszego społeczeństwa, dlatego ich rola jest nie do przecenienia także we współczesnych firmach. Doskonale wiedzą, czym jest empatia, a ich sposób zarządzania, tak różny od męskiego, jest efektywny, holistyczny, oparty na komunikacji i partnerstwie oraz płaskich strukturach. Im wyższy szczebel kariery zawodowej, tym trudniejsze decyzje, także w życiu osobistym, do podejmowania. Jesteśmy tu po to, aby o tym rozmawiać i znajdywać rozwiązania, zwłaszcza wśród kobiet na etapie życiowych zmian – uzasadnia Jarosław Waśkiewicz, wyjaśniając genezę Klubu i Akademii „Marka jest kobietą”.

ZAPROSZENIE starterRamowy program spotkania w  EXPO XXI Warszawa:
18:00 Otwarcie spotkania i powitanie gości przez Żanetę Berus, Prezes Zarządu Expo XXI Warszawa oraz Jarosława Waśkiewicza, red. naczelny Biznesnafali.pl
18:10 Debata ekspercka z udziałem Karoliny Karolczak, Piotra Schramma
19:30 Poczęstunek i networking biznesowy
20:00 Loteria wizytówkowa – losowanie nagród i wyjątkowych upominków ufundowanych przez partnerów i sponsorów wydarzenia.
20:30 wieczór kuluarowy

Informacje dotyczące uczestnictwa w spotkaniu

Ze względu na kameralną formułę spotkań „Marka jest kobietą”, liczba miejsc jest ograniczona. Zgłoszenia można składać pod adresem # z dopiskiem „Inwestycja w siebie, Warszawa”.

Warunki uczestnictwa w spotkaniu to 89 zł (69 zł dla członków Klubu „Marka jest kobietą”)
Nr konta bankowego 43 1090 1098 0000 0001 2024 7664 BZWBK

RSVP – potwierdzenie uczestnictwa: do 17 września, #

Serdecznie zapraszam

Jarosław Waśkiewicz
Dyrektor zarządzający „Marka jest kobietą”
wydawca/redaktor naczelny Biznesnafali.pl
#
www.mjkorg.janwaski.stronazen.pl
fb/markajestkobieta

Zapytaj o współpracę: #

Zobacz fotorelacje z naszych poprzednich markowych spotkań “Marka jest kobietą”:

www.facebook.com/media/set/?set=a.818518698268077.1073741835.752854698167811&type=3

www.facebook.com/media/set/?set=a.772277506225530.1073741831.752854698167811&type=3

www.facebook.com/media/set/?set=a.754604851326129.1073741829.752854698167811&type=3

www.facebook.com/media/set/?set=a.780037098782904.1073741833.752854698167811&type=3

www.facebook.com/media/set/?set=a.818518698268077.1073741835.752854698167811&type=3

10394570_775578135849352_6262944374560072217_nMarka grand openingO EXPO XXI Warszawa
EXPO XXI Warszawa to nowoczesne miejsce na mapie stolicy, przygotowane do profesjonalnej obsługi wszelkiego rodzaju wydarzeń specjalnych. Popularny i lubiany obiekt zlokalizowany przy ulicy Prądzyńskiego 12/14, gości w ciągu roku ponad 200 różnego rodzaju imprez, także cyklicznych, w tym wystawy, konferencje, eventy zamknięte, pokazy mody, seminaria, bankiety, targi, imprezy kulturalne i sportowe oraz koncerty. Rocznie EXPO XXI Warszawa odwiedza kilkaset tysięcy osób.


Główna część EXPO XXI została oddana do użytku we wrześniu 2001 roku, w 2009 roku obiekt został rozbudowany o Halę nr 4. Obecnie Centrum EXPO XXI oferuje gościom ponad 20 000 m² specjalistycznej powierzchni, w tym 13 500 m² powierzchni w czterech halach, 1 500 m² powierzchni w ramach dziesięciu sal konferencyjnych i pokojów do rozmów oraz 5000 m² terenu ekspozycji zewnętrznej w parkingiem na 1500 samochodów. Obiekt jest w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

EXPO XXI Warszawa to profesjonalny partner w biznesie oferujący najwyższej jakości przestrzeń eventową do indywidualnej aranżacji oraz szereg usług dodatkowych związanych z organizacją wydarzeń specjalnych, w tym m.in. montaż ekspozycji i scenografii, nagłośnienie, catering, reklamę i multimedia czy zakwaterowanie. Największym kapitałem EXPO XXI jest doświadczenie i sprawdzony zespół specjalistów. Aby sprostać rosnącemu zainteresowaniu zagranicznych klientów, w ostatnich miesiącach został on rozbudowany. A do życia powołano specjalny wydział specjalizujący się w obsłudze i pozyskiwaniu zagranicznych wydarzeń.

Wysoki standard i jakość usług EXPO XXI potwierdzają profesjonalne organizacje branżowe, których obiekt jest członkiem: UFI, ICCA, Polska Izba Przemysłu Targowego, Warszawska Organizacja Turystyczna, Stowarzyszenie Branży Eventowej oraz Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza. EXPO XXI Warszawa należy do Sapphire Group, właściciela spółek EXPO XXI, Blue Business Media, Sapphire Ventures.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here