Home Aktualności Markowe książki roku 2020: “Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji” Wyd. Studio...

Markowe książki roku 2020: “Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji” Wyd. Studio EMKA

92
0
SHARE

“W biznesie nie ma mężczyzn i kobiet. Są partnerzy, którzy powinni grać według tych samych zasad. Książka Ireny Kamińskiej-Radomskiej Etykieta biznesu jest instrukcją do równej gry”.
Małgorzata Rozenek-Majdan

“Dr Irena Kamińska-Radomska od wielu lat jest dla mnie nieocenionym wsparciem w dziedzinie szeroko rozumianej etykiety. Niejeden raz telefonowałem do niej z pytaniami, jak się zachować w rozmaitych egzotycznych okolicznościach. Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi fundament wiedzy na temat etykiety. Dobrze zrobisz, kupując to dzieło, szczególnie jeśli nie masz jeszcze numeru telefonu do Autorki”.
Piotr Zielonka, profesor SGGW, kierownik studiów podyplomowych Psychologia Biznesu dla Menedżerów na Akademii Leona Koźmińskiego

“Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji to doskonały przewodnik dla wszystkich, którzy pragną w świadomy sposób funkcjonować w swoim otoczeniu zawodowym, zachowując spójność przekazu na każdym poziomie komunikacji”.
Agata Tanter, redaktor naczelna LaMode.info

“Irena Kamińska-Radomska od ponad dwudziestu lat zmienia świat biznesu, w którym można grać fair, ale trzeba znać zasady. Etykieta biznesu jest nieocenionym kompendium tej wiedzy”.
Filip Chajzer

Mamy dla Was konkurs. Łączy nas coraz więcej, żyjemy w świecie wzajemnych zależności. Jak zatem efektywnie współpracować, nie narażając się na niepotrzebne nieporozumienia, korzystając z dobrodziejstw „międzynarodowego języka kurtuazji” jakim jest etykieta biznesu? Jak to rozumiesz w swojej codzienności?

Na Wasze wypowiedzi, osobiste historie (dowolnej objętości), czekamy do końca tygodnia (20.09.2020), pod adresem redakcja@markajestkobieta.pl. Trzy najciekawsze, Wydawnictwo Studio Emka nagrodzi książką „Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji”.

Więcej o książce na stronie Wydawnictwa Studio EMKA:
https://studioemka.com.pl/ekonomia-biznes/606-etykieta-biznesu.html?search_query=etykieta+biznesu&re

Kiedy weszłam do studia radiowego, prowadzący audycję zapytał mnie, o czym dzisiaj będziemy rozmawiali. Odpowiedziałam: „O zupie”. Dziennikarz zdziwił się i dopytał: „Przez pół godziny?”.

Odpowiedziałam: jak zwykle nie zdążymy wyczerpać tematu.

Prowadzący jeszcze bardziej się zdziwił, ale było, jak przypuszczałam.

Nie dało się odpowiedzieć na wszystkie pytania słuchaczy związane z zupą. I oczywiście nie rozmawialiśmy o różnych przepisach kulinarnych, tylko o zasadach etykiety.

Przecież inaczej się je zupę czystą i zawiesistą. Inaczej krem z jarzyn i zwykłą jarzynową.

Potem trzeba było rozwikłać dylematy związane z łyżką – gdzie ją odłożyć w trakcie jedzenia i po zjedzeniu zupy, a jak ją wkładać do buzi: czy przodem, czy może bokiem.

Trzeba było też wspomnieć o zupie już wyporcjowanej i o takiej, którą podaje się w wazie.

Ktoś mógłby powiedzieć, że życie przed audycją wydawało się takie proste.

Drodzy Czytelnicy, i po audycji, i po lekturze tej książki będzie dopiero łatwe. I w dodatku przyjemne.

O autorce:

Dr Irena Kamińska-Radomska – wykładowca i trener; założycielka firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland. Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w Waszyngtonie pod okiem uznanych ekspertów, m.in. u Jonathana Mollera – szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat i międzynarodową licencję. Przeszkoliła kilkadziesiąt tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code’u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych. Autorka i współautorka kilkuset artykułów oraz pięciu książek.

Gość/ekspert TVN, TVN24, TVN24 BiS, TVP1, TVP2, TVP INFO, Polsat News, RMF FM, radiowej Trójki, Radia RDC, Programu I Polskiego Radia, Polskiego Radia 24, Polskiego Radia 1030 Chicago. Mentorka w cyklicznym programie TVN Projekt Lady. Prowadzi zajęcia z komunikacji międzykulturowej oraz protokołu dyplomatycznego dla studentów z całego świata.

Książka dostępna od 27.08.2020 r. Wydanie drugie, poprawione i uzupełnione. Wydawnictwo Studio EMKA
https://studioemka.com.pl/ekonomia-biznes/606-etykieta-biznesu.html

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here