Home Aktualności Ramona Snarska, dyrektor ds. budowania relacji z klientami Promedica24

Ramona Snarska, dyrektor ds. budowania relacji z klientami Promedica24

1294
0
SHARE

Klub Marka jest kobietą promuje i pokazuje wartościowe kobiety, pasjonatki życia, które inspirują innych. Kobiety przedsiębiorcze, managerki, które naszym i Waszym zdaniem warto przedstawić szerszej publiczności, za ich charyzmę, profesjonalizm, ale przede wszystkim naturalną serdeczność i otwartość na innych. Zwykłe, niezwykłe, które są wśród Was. Dyrektorki, właścicielki firm, ekspertki w swojej dziedzinie, prawdziwe pasjonatki życia. PRZYŁĄCZ SIĘ do naszej wyjątkowej, ogólnopolskiej społeczności Kobiet na Fali KLUBU MARKA JEST KOBIETĄ. Czekamy na Ciebie pod dobrym adresem: #

marka-zaproszenie-wklad

Dzień zaczynam od… wyłączenia budzika, szybkiego prysznica, kawy na stojąco i śniadania – o ile jest przygotowane. Wiem, nie do końca zdrowo, ale na owsiankę mam chyba jeszcze czas…

Jeśli makijaż to… szybki, dokładny i nienachalny.

Ulubione buty… klasyczne szpilki, dziewięciocentymetrowy obcas.

Mój zapach… świeżość, sport, kwiaty, wiosna. Daleka jestem od reklamy konkretnej marki perfum.

Spodnie czy sukienka… 60 do 40 na korzyść spodni.

W torebce mam zawsze… dwa telefony, portfel, okulary, pomadkę, błyszczyk, kalendarz, chusteczki i płyn do dezynfekcji rąk.

W drodze do pracy (słucham/robię) … dzwonię do bliskich i pytam co słychać.

Pierwsza rzecz w pracy którą robię… witam się ze swoim zespołem, rozmawiam o ich nastroju, pytam jak minął poprzedni dzień, czy udał się weekend, jak udało im się przebić przez zakorkowane miasto.

Na moim biurku można znaleźć… bardzo wiele rzeczy i oczywiście wszystkie są niezbędne. Nie, nie nazwę tego bałaganem, ale czy znacie teorię na temat wielu przedmiotów na biurku?

Najbardziej w pracy lubię… niepowtarzalność każdego dnia, nowe projekty, w które mogę zaangażować się wspólnie ze swoim zespołem.

A do moich obowiązków należy… przede wszystkim wsparcie i motywacja pracowników, zaś na zewnątrz – utrzymanie dobrych relacji z klientami tak, aby chcieli do nas wracać.

Słowa, które najczęściej (nad)używam… „szukajmy pozytywów w tej sytuacji” lub „bądź efektywna(y) i skuteczna(y)”

W przerwie na lunch… delektuję się posiłkiem i rozmawiam z osobami, z którymi zazwyczaj jadam obiady.

Śmieję się… często i chętnie.

Stawiam innym plusy za… zaangażowanie, pomysłowość i chęć bezinteresownej pomocy.

Inni o mnie… Wesoła, ale konkretna i wymagająca.

Robi się gorąco, gdy… „deadline” to już jutro, a my mamy dopiero znikomą część zadania

Podpaść mi można… za kłamstwo, lenistwo i brak lojalności.

Ostatnie minuty w pracy… kończę to, co powinno być skończone i przeglądam plany na następne dni.

W domu najczęściej… odpoczywam, jednak nie jestem typem domatorki, ciągle mnie gdzieś nosi. Jeśli jestem w domu, to przyjmuję chętnie gości i robię wszystko, aby się w nim dobrze czuli.

Najprzyjemniej się czuję, mając na sobie… wygodny strój, a wieczorem ciepłą, kolorową piżamę.

Moje ulubione smaki… wszystkie, oby bez papryki i innych ostrych przypraw.

Moje podróże… zawsze do nowego miejsca. Raczej nad wodę niż w góry, odpoczywam przy szumie fal.

Ostatnio zdziwiło mnie… brak żółwi na Malediwach, brak wiatru na Kasprowym.

Aktywnie spędzam czas… na treningu – wszystkie style i rodzaje fitness

O zdrowie dbam… w ramach postanowień noworocznych…

Mam słabość do… Haribo Tropifrutti i muszek pod kołnierzykiem męskich koszul.

Moje wartości w życiu – na co dzień i w biznesie…
Na co dzień – miłość, rodzina, przyjaźń, szacunek.
W biznesie – komunikacja, szacunek, odwaga, pomysłowość.

Odwaga w biznesie. Rozumiem ją tak, że… Cecha każdego dobrego lidera. Bez niej słabo z sukcesem, chociaż ludzie różnie definiują odwagę. Czasem mylnie utożsamiana z brawurą, by nie rzec ułańską fantazją.

Złote myśli i sentencje, które za mną chodzą… …od dzieciństwa fascynuje mnie słuszność maksymy „ustąp, aby zwyciężyć”, tak pięknie zobrazowana w dalekowschodnich sztukach walki.

Co mnie motywuje?… rozwój osobisty, rozwój zawodowy, uznanie, stosunki międzyludzkie, osiągane cele.

To, z czego jestem dumna to? … że jestem Polką, wolnym i szczęśliwym człowiekiem. Jestem dumna z tego jak zostałam wychowana, na kogo wyrosłam i kim jestem.

Czym jest dla mnie, jak rozumiem słowo sukces? Sukces to wyczekiwany moment, przepełniony radością, uśmiechem oraz wielkim zadowoleniem i satysfakcją. Sukces to też znalezienie się z takim momencie życia, który się zaplanowało i o którym się marzyło.

Czym jest dla mnie, jak rozumiem słowo „profesjonalna marka osobista”?… to moja marka własna. Ode mnie zależy, jak ją zbuduję i co inni będą o niej sądzić. Oby była autentyczna i zgodna z naszą osobowością. To pozwoli swobodnie i kreatywnie nią zarządzać.

W biznesie, jak w życiu, zawsze powinniśmy pamiętać / nigdy nie powinniśmy zapominać o tym, że… Akurat w mojej branży – zawężę biznes do tego, czym na co dzień się zajmuję – jedna z podstawowych zasad brzmi, że nie wolno spoufalać się z klientami. Mówienie sobie po imieniu jest wykluczone, nawet kiedy klient proponuje to jako pierwszy.

Pojawiające się szanse/sytuacje biznesowe?… Chętnie analizuję, błyskawicznie rozpisuję SWOT i dość szybko przekazuję informację zwrotną.

Gdybym mogła coś powtórzyć w życiu / zmienić…? Raczej niczego bym nie zmieniała, każde doświadczenie życiowe to w końcu również nauka.

Marzenia z dzieciństwa, czyli gdybym nie robiła dziś tego, co robię, pewnie… byłabym pewnie nauczycielką wychowania fizycznego

Marzenie/cel/plan – te duże i małe, na nadchodzący rok?… Mam cele, które chcę i muszę osiągnąć. Skrytych marzeń nie zdradzę…

Kto/co sprawia, że się uśmiecham? … Jestem optymistką, mam pogodną naturę i uśmiecham się. Uśmiech na powitanie, uśmiech dla przyjaciół, szczery śmiech na koniec dowcipu, śmiech, kiedy oglądam komedie.

Najważniejszy Post Scriptum, czyli moje przesłanie dla innych kobiet, i nie tylko…    Wyprostuj się, podnieś głowę do góry, głośno powiedz „potrafię” i idź przed siebie spełniać marzenia! Nawet jeśli czasami trzeba zrobić krok wstecz – warto spróbować, aby później skakać do nieba!

Ramona Snarska, dyrektor ds. budowania relacji z klientami w firmie Promedica24. W firmie od prawie siedmiu lat, a swoją karierę zaczynałam od młodszego specjalisty ds. rekrutacji, by następnie dobrze poznawać biznes jako dyrektor trzech regionów – gdańskiego, poznańskiego i szczecińskiego. Po kilku latach życia na walizkach przyszedł czas na Warszawę, gdzie pracuję i buduję relacje, również te prywatne.

* * * * * * *

Szukasz inspiracji i wartościowych relacji? Powadzisz ciekawy biznes i jesteś kobietą? Przyłącz się do nas! Nasza wyjątkowa społeczność Kobiet na fali to Klub Marka jest kobietą #

 

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here