Home Aktualności Jak słowa wpływają na świat który widzimy? Kamilla Motacki, Wellbeing

Jak słowa wpływają na świat który widzimy? Kamilla Motacki, Wellbeing

847
0
SHARE

Ważne pytanie, jakie możemy postawić, to – jak słowa wpływają na świat, który widzimy? Jak słowa, którymi opisujemy rzeczywistość, którą mamy w głowie, wpływają na świat, który widzimy i czy wpływają? Odpowiedź jest twierdząca. A jeśli tak jest, to JAK WAŻNE jest to, W JAKI SPOSÓB MYŚLIMY, JAKIMI SŁOWAMI OPISUJEMY RZECZYWISTOŚĆ.

Bo jeżeli jest tak, że słowa tworzą rzeczywistość, to to, co do siebie mówisz, jak nikt do ciebie nie mówi, to jest świat, jaki widzisz.

To, co myślisz, a myślimy słowami, ma wpływ na świat jaki masz dookoła. I to ma wpływ na to, jak swoją rzeczywistość PRZEŻYWASZ.

Opowiada Kamilla Motacki (Daroszewska) – warto posłuchać, gorąco zapraszamy!

Pomyśl o warsztatach z Kamillą Motacki (poprz. Daroszewską) – Licencjonowanym Trenerem Transforming Communication™ i Resolve Coaching™ coach, trener biznesu oraz rozwoju osobistego, członek Rady Ekspertów „Biznesu na fali”, współpracownik firmy Workplaces Options®. Zajmuje się rozwojem i stymulowaniem potencjału ludzi oraz organizacji. W swojej pracy bazuje na rozwiązaniach interdyscyplinarnych, uwzględniających podejście myślenia systemowego oraz zmian dynamicznych. W treningach główny nacisk stawia na praktyczność oraz użyteczność. Warsztat swojej pracy opiera na wynikach najnowszych badań nad pracą mózgu, których jest ogromną pasjonatką ../../aktualnosci/praca-przyszlosci-jak-dzis-definiuje-jej-najwieksze-wyzwania-rusza-miesiacroznorodnosci-cykl-eksperckich-materialow-prezentowanych-online/feed/pl/aktualności

Trening Transforming Communication™
4.04.2019 – 7.04.2019

Szkolenie otwarte w Bydgoszczy. Warsztat koncentruje się na umiejętnościach rozwiązywania konfliktów, budowania silnych relacji biznesowych, pozyskiwania klientów, budowania relacji partnerskich i rodzicielskich.

Na zajęciach:

  • pogłębiamy umiejętności wzbudzania sympatii oraz autorytetu sprzyjających pogłębianiu relacji oraz skutecznego rozwiązywania konfliktów,
  • poznajemy sposoby budowania przychylnego nastawienia do ludzi oraz zainteresowania do wspólnie realizowanego zadania,
  • rozwijamy umiejętności wygaszania sporów i sytuacji konfliktogennych,
  • uczymy się generowania zachowań prowadzących do ugody i nastawionych na rozwiązania,

Na tych warsztatach:

  • Nauczysz się rozpoznawać 4 grupy sytuacji problemowych i stosować odpowiednie dla nich narzędzia komunikacyjne.
  • Poznasz sposoby rozpoznawania konfliktu wartości i potrzeb oraz nauczysz się jak je rozwiązywać.
  • Rozwiniesz: umiejętności bycia w kontakcie ze sobą i ludźmi, zdolności utrzymywania długotrwałych relacji, rozumienia i akceptowania odmienności.
  • Poznasz techniki rozwiązywania problemów oraz konfliktów w organizacjach, z klientami, partnerami w dyskusji, z samym sobą – bez stosowania gróźb lub kar, lecz z efektem wygrana-wygrana.
  • Otrzymasz skuteczne narzędzia do budowania harmonii i współpracy z partnerami

Na zakończenie otrzymasz Międzynarodowy Certyfikat

DLA KOGO: 

  • osób, które pracują w środowisku, gdzie konflikt jest jednym z elementów składowych specyfiki pracy
  • osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacji w znajdywaniu rozwiązań nastawionych na współpracę oraz generowanie obopólnych korzyści.

JAKA METODOLOGIA:

Warsztat zbudowany jest na bazie: modelu dr Tomasa Gordona, twórcy komunikacji dla rodziców i liderów (PET – Parents Effective Communication i LET – Leaders Effective Communication), komunikacji zorientowanej na rozwiązania (Solution Focused Communication) oraz technik komunikacyjnych NLP.

Program szkolenia został ułożony według formuły – „od szczegółu do ogółu”. Na początku uczestnicy uczą się pojedynczych narzędzi, które mają wspomóc ich w rozwijaniu umiejętności współpracy i kreowania rozwiązań. W dalszej części szkolenia poznają jak te narzędzia wykorzystać strategicznie w zależności od sytuacji oraz typu osoby.

Szkolenie ułożone jest w ciągu logicznym: od rozwijania umiejętności (ćwiczenie zachowań) do kształtowania postawy (współpraca). Taki rytm jest naturalnym procesem rozwoju człowieka i budzi najmniej frustracji w procesie nauczania. 

Twórcą warsztatu Transforming Communication™ jest dr Richard Bolstad z Nowej Zelandii – autor modelu Transforming Communication™ oraz modelu RESOLVE™,

Transforming Communication ™ jest uczony na całym świecie począwszy od Nowej Zelandii poprzez Japonię,Niemcy, Meksyk, USA, między innymi w Sarajewie, Bośni, Hercegowinie, Czeczeni, Waszyngtonie.



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here