Home Polecamy Wydarzenia „Mity a rzeczywistość PR. Buduj pozytywny wizerunek swojej firmy”, szkolenie, 27 kwietnia,...

„Mity a rzeczywistość PR. Buduj pozytywny wizerunek swojej firmy”, szkolenie, 27 kwietnia, Gdańsk

548
0
SHARE

Jeśli chcesz świadomie prowadzić działania Public Relations swojej firmy, jesteś przedsiębiorcom przyjdź na szkolenie „Mity a rzeczywistość PR. Buduj pozytywny wizerunek swojej firmy” organizowane przez Pracodawców Pomorza 27 kwietnia (poniedziałek) w godzinach 13.00-16.00.

Wielu właścicieli małych i średnich firm w gorączce codziennego życia zawodowego nie zwraca uwagi jak ważne są szeroko rozumnie działania Public Relations. Laikom PR kojarzy się głównie z publikacjami informacji o firmie w mediach (tradycyjnych i elektronicznych). Nic bardziej mylnego.

Public Relations to zgodnie z definicją Brytyjskiego Instytutu PR  „świadome, planowane i ciągłe wysiłki mające na celu ustanowienie i utrzymanie wzajemnego zrozumienia między daną organizacją a jej otoczeniem (publicznością)”. Zabrzmiało strasznie i niezrozumiale? A tak naprawdę każdy przedsiębiorca, każdego dnia prowadzi działania PR – prawdopodobnie często nawet nieświadomie.

Public Relations to bardzo obszerny dział marketingu w którego zakres wchodzą między innymi: komunikacja z klientem, politykami/urzędnikami (public affairs, lobbying), kontakty z mediami (media relations, press realtions), społeczność lokalna (community relations), komunikacja wewnątrz firmy/organizacji (internal PR) i oczywiście relacje inwestorskie (investor relations).

Jeśli chcesz świadomie prowadzić działania Public Relations swojej firmy, jesteś przedsiębiorcom przyjdź na szkolenie „Mity a rzeczywistość PR. Buduj pozytywny wizerunek swojej firmy” organizowane przez Pracodawców Pomorza 27 kwietnia (poniedziałek) w godzinach 13.00-16.00.

Podczas szkolenia które poprowadzi Justyna Wojtaszczyk, właściciela agencji KeyK Project Marketing&Media dowiesz się między innymi:
1.    Co to tak naprawdę jest Public Relations?
2.    Dlaczego warto mieć strategię PR swojej firmy.
3.    Jakie są PRowe mity które nadal pokutują w firmach i nie pozwalają im się rozwinąć.
4.    Jakie są kanały komunikacji PR (na wybranych przykładach)
5.    Jak ważny jest monitoring mediów.

Jaki jest cel szkolenia? Pokazanie praktycznego spektrum działań PR jakie mała i średnia firma może realizować przy ograniczonych zasobach kadrowych i finansowych – mówi Justyna Wojtaszczyk. Doskonale znam specyfikę działania MŚP bo takie firmy to właśnie nasi klienci. Od ponad 10 lat. Wiem jakie są bolączki i jak wielkie potrzeby związane z szeroko pojętym PR. Mam nadzieję, że nasze pierwsze szkolenie (a zdradzę tajemnicę, że mamy zaplanowane już kolejne) pomoże wiele mitów związanych z PR obalić, wiele stereotypów wyjaśni i mam nadzieję, że natchnie do aktywnych i skutecznych działań firmy w nim uczestniczące.

1616514_638813259516297_1396875842_n
Na szkolenie można zapisać się tutaj: http://pracodawcypomorza.pl/zapisy/szczegoly/143

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here